Total Pageviews

Pulau Sipadan, Sabah - Day 4

Khamis - 06.06.2014

Hari ke empat. Hari balik KL.

Bangun pagi solat. Kemas-kemas beg. Kul 8 pegi breakfast.

Hari ni lepak je kat hotel sampai nak check-out.

Pukul 12 tengahari check-out. Pastu aku tinggalkan beg kat hotel. Cari teksi pegi ke Pasar sebab nak makan chicken wing dengan banana fried cheese.

Sayap ayam lelek a.k.a chicken wing memang sedap. Bontot ayam pun sedap. Sesi menambahkan kalori. Sebelah kedai makan tadi tu kedai jual T-shirt dan cenderamata. Cuci mata kejap kat sini. Tapi tak berapa menarik. Panas pulak tu. So tak boleh nak stay lama.

Pukul 3 petang bertolak ke airport. Lepak kat airport sampai nak boarding. Flight aku pukul 5 petang. Sebab dah takde apa nak buat kat Bandar Tawau ni. Takde ape yang menarik. Nak jalan-jalan pun teksi mahal.

Petang pukul 8 malam selamat sampai KLIA 2. Ambik teksi bermeter balik ke rumah. Home sweet home. Tamat percutian aku ke Pulau Sipadan yang meninggalkan banyak sangat kenangan terindah. Semoga aku dapat kembali lagi ke Sipadan suatu hari nanti. InsyaAllah. Amin.